jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv

Trött på att göra saker som är påtvingade. Tog en powerwalk med mollis och körde styrka i en halvtimme på gräsmattan. Kör på den taktiken att träna bort träningsvärken. Tror inte det fungerade, för jag känner redan något i mina baklår som inte borde kännas. Plus att jag är knäsvag, inget bra tecken. Hehe. Har faktiskt bestämt mig för att göra upp ett fett schema som jag ska (försöka) göra så ofta jag kan. Tänkte jag för en gångs skull ska få lite mer muskler och bli av med all min extra hull och stoppning som ändå inte gör någon nytta där den är nu. KÖR HÅRT!! (håll alla era jävla tummar på att jag kommer att följa detta också) Känner jag mig själv rätt håller det 2, max 3 dagar.

Nu ska jag och martina göra något gott och kolla på en film.
Vi ska ge oss på den senaste Saw. Kommer skita på mig.
Bäst att vara beredd.

hehe
fin gos

haha älskar att den enda musiken som går att citera som rubrik numer är maggio. Eftersom det är den enda musiken jag har på datorn och också den enda som kommer ur mina högtalare. Svårt att kunna välja mellan något som inte är ett alternativ. Jag envisas fortfarande med att bojkotta spotify, funderar på att avinstallera det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0