farsdag

Kul rubrik. Ungefär lika kul som jag känner mig idag. Eländig och trött.

Det blev en ganska trevlig kväll igår trots allt. En stund på sorello ledde till efterfest hos nicken. Kom hem alldeles för sent, men det är väl bättre än att inte komma hem alls. Tycker ju pappa. Hehe.

Har köpt min efterlängtade munk också, provade den igår. Även om jag har precis hår så att det räcker så gillar jag den. Kommer nog användas ganska så flitigt. 

Och så har jag varit världens gulligaste dotter idag igen. Var nere på derés och köpte skitmycket fika. Farsdagsmys ikväll, för att min far är bäst. Känns ju ganska givet att skriva det, det är ju trots allt farsdag. Och jag har ju faktiskt inte hur många pappor som helst att gratta. Om man ens säger gratta, det vet jag ju förstårs inte.

Dansträning ikväll. Peppa, peppa!
Måste ta itu med religionen också, fast jag vet inte hur man ska plugga på det. HJÄLP, någon??
hehe köpte nytt halsband också, för det undrade ni ju.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0