If you get an invitation I'm probably drunk

Vaknade och fick syn på mer snö. Orkar inte. Gick en aslång runda och halkade runt som bambi i mina fake-uggs som förövrigt att sugit upp en hel flod att jag dessutom plaskade runt. 

Oroar mig denna tisdagsmorgon för delprovet. Behöver två modeller till. En med bra skäggväxt och en gråhårsdam som både ska färgas och klippas. Så är det någon som vet med sig att ni känner någon som skulle kunna tänka sig att ställa upp så får ni gärna höra av er. Blir väldigt tacksam isåfall. Ska fan klara detta!!

Idag står en jäkla massa träning på schemat. Måste hålla mig sysselsatt. Aerobic, gymnastik och fuego. Får väl se om jag lever ikväll.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0