12 januari 2012

Kämpade med min hals och kropp igår. Pallade inte trycket idag. 

Det kändes konstigt att vara tillbaka i skolan igen. Min motivation har blåst bort, igen. Varför blir det alltid så, så fort man får lite ledigt och får chansen att koppla av? Måste klara av ett halvår till, sedan kan jag göra precis vad jag vill. Börjar räkna dagar. Har höga förväntningar på detta året. 2012 känns så naturligt, som om det alltid har varit 2012. Det klingar så bra. Studentfester, delprov, bal, student, ayia napa och thailand (igen, förhoppningsvis).

Sorterar bilder och väljer ut vilka som ska på utskrift. Av över 1000 fina bilder, är det svårt att välja bara några få hundra som ska sättas in i ett fotoalbum. Först ska jag duscha, står inte ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0