10 januari 2013

En dag kvar på ekebo, mördardagen. Söndag och delad dag. 7-21. 
Badrummet går för övrigt inte framåt och i skrivande stund är daniels pappa här och försöker ordna upp det. Vilket i och för sig inte är något vi har gjort, utan mer.. något som vägrar torka. Fortsätter att låna dusch och varmt vatten ett tag till :)

Igår var vi och hälsade på mami på lasarettet. Lilla hjälplösa, morfinerade (eller något) mamma. Hoppas hon får komma hem snart så ska jag ta hand om henne. Ska åka en runda dit imorgon också, lite sällskap är väl inte helt bortkastat, hon har inte ens en tv. 

Fucking fredag imorgon. Vet i och för sig inte hur det skulle gynna mig, men jag blir glad när det är fredag och helg. Man får en helt annan energi på något sätt och allting känns 10 gånger enklare. 3 dagar kvar, sedan är även jag ikean! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0