lycka för själen

Har precis bränt av ett skivstångspass med en kollega. Jag dog, så jobbigt det var. Det är inte lika enkelt att ge upp på ett grupp-pass än när man kör själv på gymmet. Ofta tänker jag -"jag kör fyra set" och så slutar det med att jag ger upp efter tre. Idag fanns inget alternativ. Min kropp skakar och är ur balans, det är väl så det ska kännas antar jag. 

Efter träningen cyklade jag glatt (var visst inte lika trött längre) till time för att hämta ut paketet som väntade på mig. 

Detta var alltså vad jag beställde för 2600 kronor. Det svider lite i min plånbok, men ack så värt. En helt ny GHD! Detta är tredje och i'm in love. Får ju i och för sig hoppas på att jag inte ska behöva köpa flera nu. Tredje och sista. Kanske...

Imorgon är det fredag. Kanelbullens dag och min lediga dag innan jobbhelg. Älskar lediga dagar. 

Ha det fint mina vänner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0