11 november

Helgen har hunnit förbi mig igen.

Full speta hela helgen. I lördags styrde vi bilen mot Falkenberg. McDonalds x2, beslutsångest, inredningsshopping, hämta soffan och köpa en födelsedagssåg till Daniel. En fin lördag helt enkelt. Monterade soffan hela kvällen och det var en utmaning i sig. 

På söndagen skulle vi egentligen bara lämna tillbaka släpet på IKEA men fastnade där och kom hem med ett matbord, stolar och en tvmöbel. Wops! Tog med mig Martina hem för monteringshjälp. På kvällen firade vi lite farsdag hemma med god mat. Vi vinkade även av dem. De åkte nämligen till Thailand igår. Så fett jävla avis är jag. 

Idag har jag och Martina varit på Box i 75 minuter. Hela jag är som spagetti och det var inte allt. Direkt efter tog vi en lång promenad med molle i 45 minuter. Duktiga vi!

Idag kom våra bänkskivor också. Det finns ingen mer än mig som är så glad för detta. Innan veckan är slut bör den sitta på plats. Det enda vi nu behöver är en fläkt, glasskivor och en köksblandare, sedan är köket helt färdigt. Can't wait!

Nu ska vi kolla på paradise hotel och sova. Imorgon jobbar jag kväll!


soffan med ett provisoriskt soffbord. 


första sneakpeaken på det nästan färdiga köket. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0