12 november.

Vilken känsla det var att komma hem och se det här. 

Äntligen har de börjar kalkla i badrummet. Så spänt som vi har väntat på detta. Är supernyfiken på hur resultatet kommer att bli, när golvet också kommer på plats. 

Min fina har även slitit för att sätta vår häll på plats i bänkskivan så vi snart kan laga mat också. 

Det har varit en lång dag på jobbet men när jag  kom hem och fick se allt detta så släppte det. Jag är så glad så glad så glad! Mitt liv, bästa just nu. 

Har alltså jobbat kväll idag. Tvingade med Martina och molle på en promenad klockan 7 i morse. Perfekt väder för det. Åkte och hämtade min cykel som varit inlämnad på lagning och sedan mot jobb. 

Ikväll blir det hämtmat. Tack för det!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0