20 november

Sitter hemma i soffan och har precis avnjutit en chockladbananpannkaka (längsta ordet jag kan). Har får värsta dillen på det och vill äta det hela tiden.  Toppat med kiwi och keso. Himmelriket. Kan inte riktigt få nog, så enkelt och då gott. 

Nu har tydligen snart ännu en vecka gått. Har skypat med mina föräldrar flera dagar  Sån kontrast. Här har vi fem grader och regn och andra sidan jordklotet lever mina föräldrar i 35 plusgrader och sol. Bara se på bilden liksom. Vad lockar mest?

Imorgon är det fredag och äntligen dyker vår fläkt upp som vi beställde i måndags. 

På lördag får jag äntligen träffa mina fina tjejer igen. Efter hundra år och dar! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0