29 november

Igår var jag ledig. En skön dag att göra vad man vill och känner för. Jag började dagen med en lång promenad med fin fyrbenta vän. Lite motigt eftersom det var kallt och regnigt, men det fick gå.
 
Åkte en sväng till IKEA för att investera i lite julartiklar. Där var det rätt tomt men fick med mig en slinga hem som jag nu har placerat i vår trappa. Lite lyktor från CT-home och ett par julstjärnor fick också välkommet följa med.
 
Försökte göra det lite jumysigt i vårt hus men eftersom det mest är kaos i nästan alla rum så blev det lite halvdant. Ljusslingan i trappan fick sin plats iallfall. Resten får vänta lite till. När Daniel slutade jobbet  tog vi tag i att försöka koppla in diskmaskinen. Efter att ha försökt länge, gav  vi upp och istället städade vi upp och Martina och Oscar kom på middag. Vi lagade supergod planka och delade på en flaska rött.
 
 






Nu sitter jag på jobbet och hoppas på att tiden ska gå lite snabbare så att jag snart kan ta mig hem.
 
Ha en fin lördag alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0