18 augusti 2015

Två av fem arbetsdagar är nu avklarade.  Min motivation till jobbet är just nu som bortblåst. Känns svårt att hitta tillbaka till det positiva igen. Jag får försöka kämpa på, som jag alltid gör. Imorgon ska jag äntligen få utbilda lite igen, det känns bra!

Igårkväll var jag, mamma, pappa och Owe och kollade på när Daniel spelade fotboll i Strömsnäsbruk. En liten håla där jag knappt hade 3G teckning, men vann gjorde virestad och det är bra. Vinst=glad Daniel. Det gör mig glad. 

Nu sitter vi och kollar på fotboll. Jag har som tradition att fixa mina naglar varje gång Daniel ser på fotboll. Ganska bra faktiskt, då fotbollen är alltmer ofta än sällan. 

Fick hem den här lilla godingen i förrgår. Åh så sugen på att renovera där uppe nu så att jag kan hänga upp herrn här. Den är såklart fejk!



alltid lika svårt att fånga naglarna på bild, men såhär blev det denna gången! 

Nu ska jag sova, godnatt!

/K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0