26 juli 2015

Idag är det söndag och snart har en hel vecka av semester passerat. Det har varit regn, regn och massvis av moln de senaste dagarna. Inte riktigt hur jag hade tänkt att min första vecka skulle vara, men man får göra det bäst av det.
 
Idag har daniel grabbkväll och jag valde att fly fältet hemifrån ganska tidigt. Jag och pappa styrde bilen mot Kristianstad och Solhaga. Där tittade vi ut träd och buskar som skulle kunna passa in i vårt slänt som förgäves kämpar med. Hittade mycket fint och känner på mig att jag kommer att kunna spendera x-antal tusenlappar där. 
 
Vi tog en fika innan vi styrde hemåt igen. Regnet har fortsatt i princip hela dagen och jag har tagit mig tillfälle att läsa lite. Vill vara bätte på det, men finner ingen direkt ro. Så istället har vi spelat lite yatzy.
 
Nästa vecka på fredag åker vi till turkeeeey. YEY!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0