24 maj 2015

Så var ännu en helg över. 

Har njutit för fulla muggar och det känns så bra. 

I fredags efter jobbet hade grannen samlat ihop lite virke och tänt en mysig brasa. Vi satt där och njöt av värmen, grillade krov, drack öl och bara pratade strunt. 

I lördags vaknade vi tidigt och till blåst. Åkte en sväng till jem och fix och sedan hem igen. En lugn och skön förmiddag. Daniel åkte och spelade match och jag gjorde mig iordning för elins överraskningsparty! Vi åt god mat, dansade limbo och hade det trevligt. När det var dags för hemfärd kom världens snällaste d och hämtade mig med cykel och hade packat vantar och mössa med sig. Min lilla älskling.  

Idag vaknade vi till sol istället. Drog fram våra redskap och fortsatte gjutandet. Okej, Daniel fick göra det tunga arbetet och jag gjorde mest lite olika hittepå jobb som passar mig. Martina var här en runda också, vi solade och åt carbonara. En väldigt skön dag. Välbehövlig. 

Även om det tar emot att helgen är slut så känns det okej. Jag har ju trots allt en helg i Göteborg att se fram emot nästa vecka. 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0