10 november 2015

Känslan när man har skickat in och avslutat en del i kursen. Den är Så skön och varar till ända till imorgon då vi går på nästa kapitel. Vet inte hur jag själv hinner med ibland. Jobb, plugg, renovera och träna - 4 saker på repeat.
 
Ser att det var ungefär en månad sedan jag skrev sist. Sedan dess har vi börjat renovera ovanvåningen. Rivit tapeter i flera dagar och igår målade vi första lagret med färg. Ska bli så skönt att få iordning där uppe så att vi kan börja utnyttja hela huset och inte bara en del av den. Projeken som aldrig tar slut, men jag vill inte heller att de ska ta slut. Win.
 
Annars har jag varit på babyshower, vi planerar fotografering på jobbet, planerar en stor outlet (håll utkik!!) ätit lite för mycket sushi, firat daniels 24e födelsedag, myst med molle, varit på invigning av gym, åkt inlines mitt i natten,  brottats med tanter på ullared och varit med om försäljningsrekord (gör det helst inte igen), druckit vin med halva skaran av tjejgänget, storstädat och tränat. 
 
 


















Nu ska jag ladda upp för de sista dagarna denna veckan, kommer bli sjukt hektiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0