sextonde november

Ligger utslagen på soffan efter ett stört jobbigt power hour-pass. Skön känsla när svetten bara dryper längs hela ansiktet. Kul att alltid ha någon på plats som man känner och kan svettas ihop det, det gillar jag. 

Lax och sallad till kvällsmat, lite ph och nu kollar vi på Catch me if you can. Väntar på att klockan ska bli lite mer så jag snart kan gå och lägga mig utan att känna mig som en tant. 


Kanske har ni sett denna bild cirkulera på instagram och Facebook! Missa för tusan inte vår outlet. Massor av fina barnkläder till superbilligt pris. För evenemang kan ni söka på MAXOMORRA outlet barnkläder på Facebook! Gå med och dela gärna med alla dina vänner. 

Jag hoppas vi ses där nästa fredag. ☺️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0