åttonde februari

Känner mig ganska redo för denna veckan. Fick spendera en långhelg i Göteborg med fina syrran, så då får man ju inte klaga.

Familjen kom hem från Thailand på onsdagen. Bjöd hit Martina och vi lagade tacos och bokade biljett till Götet. 

Torsdag slutade jag kl 16 och tåget skulle gå 16:45. Sjukt nära att vi aldrig kom med tåget och hela Göteborg hade gått åt skogen, men efter att ha haft gasen i botten och bra samarbete kom vi med. När vi var framme åt vi pulled pork och glodde på tv innan vi bäddade ner oss. 

Fredagen bjöd på shopping hela dagen lång efter en lång och god frukost. På kvällen åt vi sjukt goda pizzor på ett ställe jag inte minns vad det heter. En fördrink på det också! Mumma!! Gick vidare mot yaki da och fortsatte vårt drinkande. Läste hemskaste nyheten om olyckan som hände där 15 minuter att vi åkt hemåt. Vi måste vara rädda om oss, alla!

På lördagen åt vi pannkaksfrukost och begav oss in mot stan för åter en dag av shopping. Denna gång mer bröllopsshopping. Mat på efterlängtade Vapiano också. Det har alltid varit så mycket folk där när jag velat äta där, men då kände vi att vi hade 40 minuter över för att stå i kö. Lätt värt. Gjorde dipp och hade massa gotte och tittade på Melodifestivalen på kvällen. Pysslade inför bröllopet som min syster ska på i helgen. Skön och lugn kväll med andra ord. 

Söndagen var Oscars 30-års dag. Vi hade gjort tårta och fixat och på morgonen fick han finsång och tårta på sängen, följt av frukost. Tåget lämnade 11:55 och jag fick tacka för mig denna gång. Så tack tack tack för att jag fick komma iväg på denna sköna weekend!

Idag har jag kört dubbla pass på Friskis, Power hour och EDM. HERE WE GO!!....again













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0