fjärde januari 2016

Nu är 2016 här. 
 
Min jul har varit väldigt fin, ledigheten har varit skön och infirade av nya året var också så bra!
 
Lillejul spenderades hos mamma och pappa, uppesittarkväll och bingolotto. Tillsammans med korv, ost och kex. Inte en krona vann någon av oss, men vi var nära iallafall, tillsammans med resten av Sverige säkert.
 
På julafton hade vi bjöd vi hit mamma och pappa på julfrukost och vid 1 begav vi oss till daniels mormor för årliga lutfisken. Kvällen spenderades i diö där det blev massa mys med barn och vuxna. Annan dag jul firade vi lite jul igen hemma hos mamma och pappa med martina och oscar. Mer julmat och sällskapsspel.
 
Jobbade 3 dagar i mellandagarna och sedan var det tid för ledighet igen. Blir bortskämd av detta alltså. Firade in nya året hos Ida och Eldin och kom inte i sängs förrän halv 4. 12 timmar senare stiger vi ur sängen och förflyttade oss till soffan.
 
Dagarna har gått så fort och allting har liksom flutit samman. Minns knappt vad jag gjort mina lediga dagar, men har ju såklart bilder som friskar upp minnet något.
 
 
































 
Ikväll var det premiärtur på gymmet igen. Äntligen fick jag daniel till att köpa ett kort där, så vi kan iallfall åka dit tillsammans och kanske kan trigga varandra liiiite till att ta tag i träningen. I maj är det toughest som gäller - då har vi inget val.
 
Lev väl mina vänner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0