elfte april

Idag har det varit strålande sol och 13 grader. Så skönt att vakna av att solens strålar sipprar in genom gardinerna. Det gör det så mycket enklare att stiga upp, även om jag var helt förstörd i morse. 

Njöt en stund av solen på eftermiddagen på vår lilla lastkaj. Något ska den ju vara bra för. Klockan 17 var det dags för mig och Daniel för vårt första PT-buddy pass hos Erika! Mina armar är sönderköttade och mina händer har aldrig någonsin värkt så mycket. Först efter idag märker jag hur lång bit jag har kvar för touhgest. Ångest, ångest och lite till ångest. 



Att duscha idag var ett helvete som ni kanske förstår. Så om jag luktar illa imorgon så vet ni varför, hehe. 😊


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0