tionde april

Åh älskade helg. Så glad att du finns varje vecka. Evigt tacksam.
 
Tog helg vid halv 4 i fredags. Halleluja skrek min kropp. Klippte Daniel, köpte hämtmat och åkte hem till mamma och pappa. Färgning av mamma och en klippning på pappa. En hårdag för mina familjemedlemmar. Synd att ingen av dem kan göra mig fin i håret tillbaka bara. 
 
På lördagen åkte jag, mamma och pappa till Växjö för lite shopping och fika. Solen tittade fram och stundvis var det så skönt ute. Shoppade upp hela plånboken och åkte hem, nöjd med dagens skörd. Åkte hem till Tova och Björn och tittade på deras nya, fina lägenhet. Åkte och handlade och sedan blev det grillkväll hos oss med Johanna och Robin. Så trevligt, älska grillat!
 
Idag har jag målat en jäkla massa äppellådor, eller försökt iallfall. Gjorde världens tabbe, hade färg över hela golvet, hela mig och hela taket. Alltid så himla klantig!! Så nu får vi måla om taket igen för att jag inte kan hålla mina saker i styr, hehe. Jag och Johanna begav oss ut i spåret, sprang 2.5 km och sedan tränade vi på utegymmet inför toughest. Hallå, börjar närma sig. Jag är så. inte. redo.
 
Var bjudna hem till D's föräldrar på langos. Så länge sedan jag åt det. God matdöden flera gånger om. Nu är jag också ganska död i magen. Lätt värt ändå. Har resten av kvällen ägnat mig åt plugg, plugg och plugg. Snart ska jag sluta tjata om det jävla pluggandet, förstår att det är tröttsamt för er...




 
Nu ska jag sova.
Måndag väntar... igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0