nittonde april

I tjugotre dagar har jag väntat spänt på resultatet från min första tenta. Idag kom den och jag skrek rakt ut. 24,5 av 26 och ett VG! Finns inte mycket som kan beskriva den känslan efter flera timmars kvällsplugg efter jobbet. Nu har jag en tenta kvar innan kursen är klar. 
Halleluja!!!

Idag har det regnat och blåst hela dagen. Blir så deppig av det. Det blev ett litet uppehåll i regnet på eftermiddagen och jag passade på att ta en löpis i blåsten. Motvind halva rundan, kändes som att jag sprang med en fallskärm bakom mig. 

Gjort laxgratäng och pluggat lite ikväll också. Skönt med lite effektivitet och nu är jag fullt redo för sängen. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0