sextonde januari

Idag har det varit så fint vänder. Har bara suttit på kontoret och längtat ut. Avhjälpte längtan lite med en kort promenad på lunchen med vilma. 

Gjorde något som jag själv förvånades över. Slutade lite tidigare och åkte direkt hem och bytte om till träningskläder och tog en löprunda i det fina vädret. Sprang halvmilen på 30 minuter. Får vara ganska nöjd med det med tanke på att det är mer än ett halvår sedan som jag var ute och sprang. Toughest börjar närma sig och det är verkligen dags att lägga i en växel. 

Efter löpturen fixade jag iordning lite mat och har sedan klockan 6 pluggat. Lång dag med många sidor att ta igen, men det kommer att gå! Skönt att fått besked att jag klarade den andra kursen jag läste förra terminen!!

Imorgon kommer vår nya tv vi beställt till ovanvåningen. Idag var även hantverkaren här och flytspacklade golvet i toaletten där uppe. Kul med lite förändringar igen, var lite dött på den fronten där ett tag🙈







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0