My tears are here to stay now, no matter what I do.

det känns inte som att det just har varit julafton, snarare en mycket förtidig födelsedag, utan snö, och med julgran.
började dagen med att vakna, vilket är ganska logiskt, sen blev de till att duscha och fixa sig lite. Fick ett paket på morgonen som jag fick öppna också, (Y).  Hjälpte mamma & pappa med julmaten också, sen blev de årligt kalle anka tittande på teven. Jag stendiggar hackspetten! :) nåväl, sen blev de mat, massor, snacka om att man har mat i magen för ett par hundra år nu. :P  runt sju öppnade vi julklappar, finemang, fick bl.a pengar, davidbeckam parfym, choklad, tröja, massor av smink,  smycken, och andra småsaker :) resten av kvällen blev de till att kolla på en massa julfilmer och sådant. mysmysmys! tack för alla fina julklappar! :) <3

och idag försov jag mig, skulle till kyrkan vid sju, och vaknade tjugo i sju av att johanna ringde. och eftersom jag inte hade sovit något på hela natten, så var jag fett trött och bara hade stängt av mitt alarm. men sen blev de liv i mig, springa och fixa iordning sig på tio minuter, DE NI! :) nåväl, sen iväg till kyrkan, sitta där å dö i en timme såhär tidigt på morgonen, det är härligt det. fast somnade sen när jag kom hem, så är iaf lite utvilad nu. idag ska jag nog leka med salome, hoppas jag iallfall. <3 puss&kram.

image34


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0