just another priceless work of art

heey gott folk (:
idag har det hänt absolut ingenting, bara gått runt och segat och väntat på att solen ska komma. vilket den inte tycks göra.  cpcpcp ! :P . well, sara kom senare på kvällen och då blev allting så mycket roligare. satt inne på mitt rum och pratade och fulade oss, läste alla hennes bedårande sms . trevligt värre ! ;) sen kollade vi på lite bilder på datorn och kommenterade folk xD ;) . och nu har salome åkt på semester. sjukt segt. =( .  well jag får klara mig ;) nu sitter jag här och har sådär jätte tråkigt igen, ingen sara här heller .puhu! :P men ja, godnatt gott folk (:

do you even care whats on my mind?


image9



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0