I like the way you smile at me, and make me feel like nothing can go wrong.

sådär ja, nu har lovet passerat. and it feels good, it really does.
fast, jag har väl inte hunnit göra särskilt mycket, men ja, skönt med ett litet break från skolan ^.
på måndan var jag med henke, funfunfun :) . sen på kvällen tittade salome simon sara & emme förbi :) myyyys! :) verkligen längesen jag träffade emme <3.
tisdag, så vart bästo salom här , mys å sådant :)
onsdag gjorde jag nog ingenting åt på Olé med viktor och sis:)
torsdagen  tränade jag  småttingarna , rekord många, not :) . typ tre stycken (a) .
fredag , vart jag i växjö med paulina, var där ine så där överdrivet länge, två timmar ungefär. åt på kina restaurang, och sen lite affärer. hittade bara ett par jeans, men ja, bättre än inget :) och idag händer inget särskiltheller, var på kyrkogården idag, inte trevligt alls där, men de var mysigt att titta lite på hur de såg ut där med alla ljusen. och just nu sitter jag å spelar bingolotto med pappa, gahha , så drygt (a) . skulle behöva skriva klart min bokrecension, mehn palla liksom, det blir ändå inge bra, fuack! :P haha , aja aja ,  så kan de va . näe nu får jag väl fortsätta spela vidare så vi vinner ngt (a) lalala, ha de snajsigt allesammans :) POUWS! :)

leka imon ? :) RIIIING ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0