I gave you my word, and promised to love you.

jag börjar väl som alltid på måndagar, "och nu var helgen över" . (y) . och för er som undrar, så har min helg varit super bra. i fredes följde älskling med mig hem, supertrevligt. de var riktigt  längesen. (<3) . runt 7tiden åkte vi till linus, där de var fiiiesta! där väntade tommy , hampus, niklas och  markus på oss. det var riktigt trevligt där, pratade åoch skojjade som fan . åkte hem runt 12? right ? :) hahah (y)

vaknade runt klockan 8 på lördagen, eftersom jag trodde det var uppvisning, men den hade tydligen blivit inställd. typiskt mig att aldrig hålla koll på sådant, och jag kunde inte somna om heller, typiskt. ajaa, det blev en sån segodag. tills klockan 4-5 . då jag åkte ner till paulina.. var ute och pratade med wille, hennes polle. sen gick vi in och spelade tvspel. hahah för jag äger så sjukt mkt på de, naaooooot! :) . haha , men de blev bättre, right ? :)  runt åtta tiden kom olivia och hämtade oss för vi skulle åka till totte och kolla på film . på plats fanns också , henke, håkan, jonas, bude, och  noffe (: det var väldigt trevligt. kollade på filmer och pratade. håkan irriterade folk genom att ta kort med blixt .. (: och jag lovar, jag är blind, "jag ser de flashar!" haha (y) . kollade på reekes. eller ngt, sjukt kass, jag "somalltid" fattade absolut ingenting . sån är jag :) mmende var mysigt där tycker jag :) . åkte hem runt 12 tiden, bäddade och nanade sen.

vaknade klockan 9 därpå, eftersom vi skulle till kyrkan vid tio,högmässa! ;) fick världens panik när pappa stod med bilen utanför paus hus klockan 9, så då blev de snabbt upp å plocka iordning allting, sen in i bilen, ut ur bilen, in i huset, äta, sminka sig och sen ut i bilen ner till kyrkan (y) . och de var inte ens värt de, de sög, sjukt tråkigt asså , (y) tur de bara är 11 gånger kvar då (!?) (N) aja, åkte med pappa från kyrkan till linne för att kolla på syrrans innebandymatch, älmhult - osby. 6-4 till älmhult, så snajs :) (y) . åkte hem sen, träffade simon, och var ute och sålde fucking gräddbollar med honom, sjukt segt och tråkigt. ngn som vill ha dem ?! :D haha (y) runt åtta åkte jag ner till andre, kollade på film med JP och Jooniz, de var trevligt (: . (y) .

och idag har de varit kommunmästerskapen, tävlade i längdhopp, kom iallfall tvåa! :) , wihue . gemöskolan vann hela tävlingen, varför?! jo, för gemö är bäst :) aja, ingen träning idag heller. sug, måste fucking plugga! sucks!

image26

image27



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0