one gone, only one left.

jag verkligen hatar att plugga. har en massa shiet i skolan nu , spansak prov oooch redovisning imorgon, och frågan är då, hur ska detta gå? :) och där fick vi in lite rimm oxå, aldrig fel . ska skriva min bok grejsimojs oxå, pallafralla liksom ^^, aja, det var ett tag sen jag skrev, och visst har man hunnit med en hel del :)

på fredagen åkte jag och paulina till haganäs efterskolan, solning medning hennening :) och vi blev negros ett tag ^^, :) , sen på kvällen åkte jag med henne ut till diö, träffade bogdan och martin, det var väldigt trevligt, och dem är väldigt elaka :) haha .aja, sen på kvällen blev det film med martina å viktor, (y) .
lördag, hände ingenting på förmiddagen, sen på kvällen runt åtta kom de hit en jävla massa folk :) , typ, Johan Johanna, JP, Max, Pierre, Robin, Anton & andy , det vart mucho trevligt :)
Söndag, kyrkan vid tio tiden, sen runt halv fyra, ner till haganäs och kolla på killarnas match, synd det inte gick så bra, men bättre lycka nästa gång ;) . stannade kvar en timme efter det och kollade på syrrans match också, det gick väl inte så bra för dem heller, men ja,  de blir bättre :) . på kvällen cyklade jag & johanna hem till andre, där jp , pierre och andy också var :) , kollade på film som alltid, och som alltid så fattar man ingentnig, efter som vi alltid ägnar oss mer till att prata än att kolla på filmen, sen runt åtta stack johann ahem, men vi stannade kvar. Hade lite tävlingar och skrattdamp när JP föll från  stolen när han skulle stegra, fyfan asså, roligast ever :). drattade hem runt tio tiden, :)
Måndag, skola, cuttade mig själv på slöjden, för jag lyckas med allt :) , sen tränatränaträna, (Y)
Tisdag, kollade jag på pojkarnas träning i brist på annat ;) pluggiluggade lite oxå, blääääe, och pluggat har jag även gjort idag oxå . suuuuuuuuug! ;)  så är det nog.

för det är bara du som vet om det, let's keep it that way.



Kommentarer
jp

Haha jävla lustig stol :P tror nästan den pajjade (a)

2007-10-24 @ 21:49:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0