who do you think you're fooling now?

jag är trött(!), borde gå och lägga mig, fast näe, då kan ja inte sova sen ikväll. hemskt.
hélgen har varit super kan jag lova.  :) vi nattade över hos Totteliini, typ party på kvällen, hela natten lång, musiken slutade spelas runt halv 6 på morronen någon gång kasnke, somnade strax efter det med pau & henke vid sidan om ;) . Vad har vi hunnit göra during the night ? , svaret är massor! Vi hann t.ex. med att förstöra tottes dörr, hans kaktus trillade i golven (dock helt utan anledning), hans stereo la av, sängens alla böcker trillade ner, & sängen stod återigen i lutning, vighetstävling, mat, och massa annat. väldigt väldigt trevligt kan jag lova.
jag somnade runt halv ett när de flesta var ute och härjade .. sen vaknade jag igen av att henke å vidar å dummesson kom in, inte lite pinsamt (a) lalela :)  kollade mest på tv efter att jag vaknat, sen så gick vi å la oss i våra sängar, men för de kunde vi inte sova. eftersom de satte på stereon och spelade : Klappa händerna när du är riktigt glad! KLAPPKLAPP. klappa händerna när du är riktigt glad! KLAPPKLAPP. lalala, snacka om att man nästan dampade en aning på dem (a) . haha , väl runt sextiden somnade vi iallfall, (y).
dagen därpå, vaknade jag å pau runt 10 tiden, var nere å kollade på när de andra sov, panik när de vaknade! :) hahah (y) . " nej satan, de vaknade iiiiiiih "-(och vi rusar därifrån!) .:) haha, efter många men och om från pojkarnas sida, så blev de trots allt omelett, & mjölk ;) panik när mjölk inte fanns? jo, nästan så skulle jag kunna förklara det ;) pahaaa, åkte hem runt 12 sen, och nu sover jag halvt om halvt, de blev ju trots allt inte mkt sömn idag :P . Och runt 6 tiden kommer sara! GOUSCH i miss you like hell kan jag lova! :) föralltid sara, föralltid :) <3<3<3

och de får avsluta denna meningslösa blogg (:                  du, <3

image30



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0