sötnos, du skulle bara veta

ouff, nu var det ett tag sen man skev ^^
måndag , var väl en helt vanlig skoldag, träning på kvällen sen. det var fettnajs :)
tisdag v ar väl också en ganska så vanlig dag,  hade hemkunska with fjortisgurrs, salome och simon :) det gick utmärkt, bakade rulltårta alldeles själv utan hjälp, lala (a) . lite stoltis, även om kakan blev otroligt -inte-god. :) haha , lala . sen vart de träning på kvällen. inte lika fettnajs, trött å så hela dagen.
onsdag, också en ganska vanlig dag, åkte till konfa inskrivningen på kvällen, vår grupp sög riktigt hårt, så vi b ytte grupp :) haha  , najssomfan. ännu senare på kvällen åkte vi ut till lägerskolan i virestad .. fgick ett mycket fint välkomnande av gurra måste jag säga ^ , lala , not. var ute och grillade .. det var sjukt mörkt, spooookey . och såklart skrämde gurra å chris skiten ur mig. var ute på kyrkogården sen, ännuläskigare, där johanna skrämmde mig ännu mer, genom att ta tag i mig och säga : kom så går vi , men en skrämmande röst- snacka om att jag aldrig ska gå till en kyrka på kvällen (a) .
torsdag : riseandshine klockan halv 7. sjukt segt å ta sig upp. blev till å städa och äta frulle. sen kom fältarna och vi gjorde lite övningar. resten av den dagen mådde jag sjukt dåligt. but, i survived! :) senare på kvällen åkte jag till träningen och träna barngymopan.. & så blev min käre cykel stulen, så var tvugen att gåååå hem från klöxhult. lala sjukt drygt.
på fredagen vart de ballan . det var najs tycker jag :) var med salome och sara innan, och så kom simon runt 6 tiden ! funfunfun girls :) . balders tiden gick fort, bara för att jag och sara ägde dansgolvet - nonstop- hela kvällen ! hahaha .
och idag är de fiesta härhemma! najsnajs. min syster är nog bäst :) . är typ redan 30 pers här, och de kommer mer ! :O:O waoalla . snacka om fun! :) haha , men jaja,
 hade uppvisning ochloppis idag. blåsigt värre och sjukt kallt. men we made it ! :) haha , dansen blev katastrof mellan mig och titti.  lala , .
och nu blir jag tvingad att gå väck från datorn av en främling som vill att jag ska ut å festa (A) hahaha cpbarn ^^men ha de najsallihops :)  <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0