tonight, you and me .

Hejhejjättehej :) .
sego dag idag, trist as hell. började dagen inte så bra, blev väckt av min käre pappa , som då inte var lika omtyckt för att han kom in och väckte mig way to urly (a) . fixade iordning mig lite, åkte å hanlade sen hem och äta något. somnade (igen?!) sen runt 12 tiden, sov till cirkus halv 2. och snacka om överenergi när jag vaknade ^^,. var ute en sväng efter det. fanns nada att göra ute, så knallade in igen, och där fanns inte mycket mer å göra där heller. kollade på tv och satt vid datorn, lite trevligt. runt åtta tiden mötte jag JP, Hannes & Andre vid preem macken, stack hit och kollade på en ganska meningslös film. och såklart ska mamma in å störa " vill ni ha saft ochbullar" . ofta hon inte frågar de;) haha , så de blev saft och bullar, och en massa prat. ;) de var rätt snajs:). var ute och gick sen , vandrade runt i kvarteret. och gick in på något läskigt ställe, wahuela. snacka om att ajg inte ska in dit mer ^^ aja följde johanna en bit hem, sedan gick jag själv hem,& satte mig här, och sitter nu fortfarande här ! ;)  borde sova, för att k r i s t i n m o n i k a k a r l s s o n är trött. ja, såsant så .

imon blir det nog till att checka på fotboll, hoppas detta blir rouligt, fotboll brukar inte vara särskilt kul att titta på , men jag hoppas på de (a) . lalela :) ha de fint allesammans , pussåsmek ska de vara enligt jp ;)
image23


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0