and I've fallen for you, I can't lie.

måndag, monday, lunes, pazartesi, maanantai, понедельник , e hënë!
titta vad jag lärt mig, försöker att nöta in att det är måndag idag, eftersom jag är två dagar före i mitt tänkande. tycker det känns som att det är onsdag kväll. men icke. tillbaka till skolan idag igen, nya grupper, nytt tema, massa häften och mycket jobb. jotack! nu har vi massor att ta itu med, jajemen.. men började skoldagen med idrott,  pulstagning och sådant. helt okej, sen tillbaka till skolan för lite eget, sen lunch, eget, engelska och sist slöjd. inte en för rolig dag alltså, men tur väl så är det ganska så okej-grupper faktiskt!  (: .

sen vart de träning, dans&öva inför nässjö-tävlingen. inte för att jag deltar i såvärst många grenar, höhö. känner mig extremt dålig. lala. nåväl, har annars bara tagit det väldigt lugnt ikväll, chilla med ngn film snart tror jag, behöver varva ner lite, inte för att jag har gjort något jobbigt, men måste ju unna mig med något någon kväll i veckan. ny dag imon! Puuu-usss!

Monika Kristin Karlsson.

glöm dina beskymmer, imorgon kommer nya. truetrue.

image46


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0