du & jag håller andan och håller händer i språnget

med flera om och men så drog vi till sist ner till näset för en förväntansfull trevlig kväll. men icke. det kom andra pysar som gjorde de hela lite tråkigare. men ja, stundvis hade vi det himla roligt, och andra stunden var det helt dött där. tillslut, när vi fått nog så drattade vi ner till johanna, där det blev lite prat och annat sådant. sen tog jag och johan en promenix ner till torget för att bara stanna&prata lite med Salome :) det var trevligt.
"p-piller-fabriken" hahah

sen promenixade vi tillbaka till johanna och la oss och pratade med robin&sara. alltid lika kul, för dem har sånna lustiga kommentarer till varandra :) "du luktar sommarstuga" haha. ja, sen så drattade vi alla hem på kvällen. blev ganska så trevligt ändå. och idag gick jag upp lite tidigare, för att åka ner till liatorp och ha uppvisning. kallt&blåsigt men jag överlevde! vad händer ikväll? någon som har lust att göra mitt upptagen?! :) puss!

monika kristin karlsson.

image50image51


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0