I'm not gonna write you a love song

fredagen såg i följade ut såhär. efter skolan blev det då till att städa lite och sådant väldigt uttråkande saker. efter det ringde sara och bad mig komma. och jag i följd ringde sedan johanna för att ha lite sällskap med mig. väl framme vid sara så låg vi mest och pratade . super trevligt. sen ringde johan, och sa att vi skulle komma till domina, sagt&gjort så stack vi ner dit. träffade andy och pierre också (: trevligt. vi hyrde ett par filmer, saw IIII och ngn jag inte minns vad den heter ;). höhö. och man blir bara äcklad av filmen vi såg, saw alltså. det lilla jag såg var inte det vackraste jag sett på ett tag kan jag ju säga. Ja, klockan tickade på och vi hade det väldigt trevligt. vart tvungen att sticka lite tidigare idag, eftersom jag skulle träna vid halv 9 idag. kom inte i sängs förrän runt 2.

ja, och idag blev det waikie waikie runt halv 8. då säger jag verkligen inte suger för att träna, men för att vara i toppform inför imorgon så kände jag mig tvungen att dra ner dit. och det gick faktiskt jättebra, och jag ser verkligen fram emot imorgon. (: inte för att jag tror vi har någon chans men, det är ju alltid roligt att åka iväg på sådant här.

sen ringde mamma när jag kom hem, pratening lite med henne. jag saknar dig. nåväl, nu kommer nog snart johanna, och ikväll kommer det nog ännu ett par buddies hit. filmkväll och sådant. imon blir nog ingen rolig morgon, måste fan stiga upp vid typ halv 5. omg, jag kommer ju försova mig eller ngt. men får ställa tusen alarm på mobilen så ska det nog gå finemang. önska oss lycka till. vi behöver det, ert stöd, eftersom jag inte har med mig ngågon maskot till denna tävling. Nä, nu ska jag ut och läsa i min bok som snart ska vara utläst.

förresten, så är det ju kanon väder ute idag. det tycker vi mycket om. våren kommer nog snart, kanske till och med sommarn. jag håller alla mina tummar! PUSS!

monika kristin karlsson



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0