people make stupied decisions every day

Ser ni? vår-vädret verkar vara på god gång. åh, härligt!
idag är det måndag igen, vilket innebar skola som alltid. skolan var helt okej. varken roligt eller tråkigt. vädret har iaf varit kanon, det gör en på bättre humör. nåväl, helgen har också varit helt kanon. fredagen och lördagen har jag förvisso redan berättat om. jag vaknade vid halv 5, jätte nervös och orolig över allting. men duschade och fixade iordning mat och mig själv. sen kom Emmelie och hämtade bilen vid 6 tiden, och åkte med henne ner till kommunhuset där vår start på vår tripp till nässjö började ;) ja va kan det ha tagit? tre timmars bilfärd kanske? Ja, jag vet inte. vi hade iaf det väldigt roligt i bilen, titti har ju allt för fräsiga kommentarer ;) jag missade säkerligen en ´massa annat roligt, eftersom jag sov cirka två tredjedelar av bilfärden (a). nåväl, vi var framme vid 9 tiden och sen vart det förträning kort därefter. och ja, jag tycker det gick ganska så bra.

hela den dagen bestod iprincip av väntan och nervositet, samt lite skratt hit&dit. ja, iaf, väntade i två timmar sen skulle jag och eve defilera in med vår snygga ÄGK skylt. och sen var tävlingen igång. vi startade rätt sent, så det blir till att vänta en stund till. väl inne så tycker jag faktiskt det gick kanon. inga större misstag ;). det blev iallfall en andra plats, det är vi ganska nöjda över eftersom det bara var 0,90 poäng ifrån vinnarna. vi bugar och bockar!

bilfärden hem var minst lika trevlig. särksilt när vi stötte på männen med världens högaste turban och världens längsta gråa skägg. haha, oj vad vi garvade. :) . kom hem runt halv åtta, då jag stack till johanan för chill med lite trevligt folk hit&dit. sov väldigt gott den natten. (:. Nä, imon har vi typ ett stort sv-läxförhör. borde plugga lite på det nu, eftersom det är en hel del svåra ord att förklara, som jag visserligen inte kommer att ha någon nytta av. nåväl, läxa som läxa. nu ska jag dessutom hålla alla mina tummar på att vädret håller i sig. PUSS!

image48


monika kristin karlsson


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0