silence speaks louder than words

onsdag har seglat förbi, började dagen med vernisage, inte för att vi gjorde så mycket, men det kändes ändå jobbigt att bara sitta och glo. ja, fast egentligen var de meningen att vi skulle svara på en massa fråger, men jag lät grabbarna sköta snacket, blir bäst så. Fast vi hade ett par riktigt coola sexor som stöd för vårt arbete, det tycker vi om! :) Sen var det dags för bild, är nog snart klar med mitt poträtt, haha fult som fan. bild är inte riktigt min grej. sen vart det över till konferansrummet återigen för mera visning av våra teknikarbeten. segt segt segt!
lunchdate med salome, som vanligt. sen cyklade vi ner till maxi, köpte present till tessan, sen stack vi till Amigo för att träffa robin, trevligt, även om vi bara stannade ett par minuter, så var det alltid något ;) Ja, väl tillbaka på skolan blev det ÄÖ, och christian vart allmänt tjurig&tråkig idag, lalalalalalala. Idrott sista lektionen, med vitryssen, blä. innebandy, målis ffs! (: Ja sen hem och kolla lite på prisonbreak, och sen blev det även något avsnitt av one tree hill. alltid lika trevligt , sen däckade jag i soffan, trött som en gnu. och nu har jag bara suttit och skrivit om mitt revolutionsarbete, och det blir bara kasst. man får bara hålla tummarna på att bjelk inte märker att jag och salome har skrivit ett arbete, och ändrat på de så att de blir två, höhö (a).

imon blir det school, konfa, kasnke johan, sen träning :), finemang finemang finemang! (:

P - Are you happy Brooke?
B - Sometimes, not always. Are you?
P - No..
B - okey, then let me ask you something. 
    What is gonna make you happy Peyton? Is it how you
    look or the car you drive or the people you know?
    Is it money or celebrity or power or accoplishment?
    Cause i have all those things and I dont think is enough.
P - Well, then what is?
B - Love, I think. And that love can be for a boy or for
       a girl
or a place or a way of life or
     even for a family. But were you find it, its up to you.
     So were are you gonna find that love Peyton?
P - I think I need to go home.
B - yea, I was hoping you would say that.

P - I missed you Brooke Davis!
B - I missed you P Sawyer!
Were home now, its gonna be okey.

image44



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0