you don't really care for music, do you?

godkväll!
åh vilken härlig dag, återigen. dagen i sig har varit supertrevlig. skolan var väl kanske ingen höjdare, men med detta härliga vädret så flyter det på, snabbt och enkelt. började dagen med bild, sen hade vi no, med ett litet test, höhö. (: det gick kanon (: sen eget arbete, idrott&so. stötte lite kula på idrotten idag, hahah. för att jag äger skiten ur allt&alla (A) Ja, sen hade jag utvecklingssamtal. vilket också gick väldigt bra, mycket positivt och så. det tycker vi om :) ja, och idag var det ju som sagt martinas födelsedag, så det kom lite gäster ochsådant, tårta&prat. känns som att det har blivit mycket tårta för min del på sista tiden. men visst, det är ju alltid gott (: .

sen på kvällen var jag&johanna ute och gick. super trevligt tycker jag (:  nåväl, nu ska jag.. göra annat :)
godnatt, puussss! (:

monika kristin karlsson

image49


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0