bag in da box

Skolan idag har enbart varit dryg, inget mer, bara dryg. Började dagen med slöjd, kökstema. Ska göra ett förkläde i textilslöjden, som jag nu lärt mig att det heter. Och i  träslöjden blir det en fruktskål, med tillhörande gaffel och sked. Blir nog bra. Sedan hade vi ett långt NO/ÄÖ pass. Jag och johanna satte oss vid datornerna i bibbland, "letade fakta" och satt inte på bilddagboken och annat. Duktigt va? ^^, Sen lunch, och språkval, tråkigt som fan. och det gör inte saken att man har bag in da box låten i huvudet. nejnejnej!, och sedan eget igen. Ni ser, det låter ju inte alldeles för roligt. Nu ska jag snart äta lite, sedan ska jag ner till Qompaniet för paulina ska färga håret och klippa sig, så jag håller johanna sällskap som också är där.


jag stör mig, hårt, mycket hårt. men jag antar att det inte går att ändra på dig. det är så du är, och det är så det får förbli. men lämna mig utanför!


bild på håret, dock suttar ju kameran en aning. haha
over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0