I can't stop myself from looking

Vad fan för jag uppe såhär tidigt egentligen? Vaknade halv nio och var skitpigg. Antar att jag har kommit in lite i skoltiderna och så. Positivt på sitt sätt.  Idag har jag två alternativ att välja mellan. 1. Fest i osby, om jag har någon skjuts vill säga. 2. Tjejkväll hos evelina med några tjejer.. Båda alternativen är ju super, så kvällen kommer att bli kanon vad jag än väljer. Beslutet är det lite svårare.

Haha jag glömde skriva citatet igår va? Kan jag ju inte missa, för vi hade skitroligt åt det. För nämligen, vi ser tre thailändskor, tror vi att dem var, stå och fota och posa på bänkar.
"Fan vilka turister det finns"
"Ja, då skulle du se pantzar och mulle och dem köra"
"hörde du ens vad jag sa?"
"nej"
"nä, det märkte jag, för jag sa turister"
"JAHA, jag trodde du snackade om bilister"
haha, så jädrans roligt. Men som alltid måste man nästan ha varit med för att tycka det är roligt. we had fun anyway.

aja, nu ska jag pysa och duscha i think. Japp, ha en bra dag/kväll/natt!
over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0