if I only knew you better

Morning!
Planerna för idag är att bara riktigt njuta av sista dagen jag har kvar av mitt kära sommarlov. För imorgon börjar allvaret om man nu ser det så. Och om ett halvår ska vi redan ha valt vart vi ska söka, och jag är helt lost. Nåväl. Det tänker vi inte mer på nu. Blir kanske att dra ner till älmekulla och titta på killarnas fotbollsmatch, vet inte riktigt hur det blir. Om jag pallar och hur vädret är. Vi får helt enkelt vänta och se hur det blir. Annars jag ska enbart ta det lugnt idag :D

Berättade jag om den söta kommentaren jag fick av en gammal tant igår? :D haha. Iaf, skulle ju traska ner till bussen igår, och så mötte jag då en tant som stannade och sa " Oh va söt du var " haha. så söt så.

nu blir det film för min del,
over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0