jag kunde inte bry mig mindre

Måndag avklarad! Lättnad, eftersom det är den längsta skoldagen i veckan. Började dagen med eget arbete, efter det hade vi mentorstid, och efter det hade vi ett tvåtimmars långt äö pass, med en kvarts faktafilm. Tråkigt, men massage fick jag, så jag var nöjd.

Idag lunchade vi på amigo, pommertallrik. Tjocka är vi allihopa, allihopa. haha. Men jag glädje mig åt att vi hade idrott den kommande lektionen. Och på idrotten började vi med att springa en km, sedan hade vi 80m och längdhopp. Gick skit idag, får väl se om man ställer upp i tävlingen som jag sagt. haha, det lutar inte riktigt åt det hållet, just nu iallfall. Efter det hade vi svenska, sen var dagen slut.

Stack ner till trend house med mamma, köpe en skinnjacka. Men nu är jag lite osäker, vet inte riktigt om jag ska lämna tillbaka den, vet inte riktigt varför jag funderar över det, för fin är den. Men ja, den var rätt tight, och hon sa den skulle bli större efter ett tag, och pappa säger tvärtom. vi får se. Ska fråga syrran om hon vill ha den, annars lämnar jag kanske tillbaka den. Får se hur det blir. hihi. Köpte även hårfärg idag också, ska färga om det igen, brunt såklart! Gör säkert det ikväll eller något. Men nu ska jag kila och ta något att äta :)

over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0