kiss me like you'll never see me again

Med nöd och näppe så har vi även lyckats ta oss förbi hela torsdagen. Skolan idag blev inte riktigt som tänkt. Men vi hade våra roliga stunder som vi alltid har och grova felsägningar. Det kan man skratta åt lite såhär i efterhand, annars har det varit en oerhört seriös och ilsken dag.
Mentorstid
ÄÖ
Spanska
ÄÖ
Lunch
Engelska
ÄÖ
så har våran dag sett ut. Fick tillbaka vårt engelskaprov också, ett fel på läskunskapen som gav minus fyra poäng. Inte så tokigt va? Är ändå ganska nöjd. Mentorstiden pratades bort som vanligt och spanskan är alltid sig lik, dock med ett undantag den här gången!
"Simon, jag gillar inte att du stoppar i en massa saker i mig"  haha!
Dock är det nog bara vi som var där som förstår vad jag menar.  En annan rolig sak idag var när marius skulle förklara varför han tyckte något. Svaret blev såhär, "Jag kan inte förklara, men svaret är yes!" Haha. So far, so good. Sista timmen ingrep johanna som kirurg på mig. Operation - ta ut blyerts ur kristins tumme. Och det gick väl..... bra! "bit ut den med munnen" bra idé. För då lär jag ju inte få blyförgiftning i munnen iallfall ^^, När jag tänkte efter hade vi ändå rätt rolgit ju. Iallfall när man tänker på allt tokigt vi sagt. Ikväll ska jag bara läsa, har ca 60 sidor kvar att läsa, som fortfarande inte läses utav sig själv. We don't like it! sucky!

Flickor, flickor. Det här funkar inte. Skit snack hit, skit snack dit. Om vi kanske skulle ta och bestämma oss för hur vi vill ha det? Prata face to face, och inte bakom ryggen på alla. Och framför allt inte ljuga?, sluta tänka "äh, hon får ändå inte reda på vad jag säger om henne", för det får vi, tillslut kommer det fram, det gör det alltid. Folk hör, folk ser, och framför allt, folk pratar. Det funkar inte riktigt så i den verkliga världen. Synd, för vi hade det bra.

Tack för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0