när någon nämner ditt namn, händer det att jag längtar

Så, nu får det duga. Jag orkar inte lägga ner mera tid på detta. Nolifer ffs! :)
Ahja, har iallfall klippt färdigt gräset nu, eller ja, för någon timme sen kanske. Gick som fasen med musik i öronen. Undra hur världen skulle vara utan musik? Trist skulle jag säga.

En bänkrad i en rastlös sen april
Jag tittar över axeln och ser dig blinka till
Jag kan få dig när du vill
En vind blåser skräp längs korridoren en sista gång
Och du & jag håller andan och håller händer i språnget
Det är inte så långt hem


nu ska jag nog pallra mig in i duschen, eller något. ciao!

 
GE MIG SOL? :D
over and out



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0