no matter what you say about love

Jag har haft en toppenkväll minst sagt! Åkte hem till Salome, satt där och pratade och dunkade hög musik i lite mer än en timme kanske. Sen drog vi ut, köpte lite godis och mumsade på det. Träffade Lillen och MarkusP, så åkte med dem och gjorde lite saker. Sen körde vi hem till Markus, de brände skivor, och jag och salome satt och pratade och flummade lite. Sedan kollade vi på något riktigt sjuk film, braindead någonting tror jag det var. Äcklig apråtta eller råttapa eller vad det var. haha Träffade även en gosig lite kissemisse när jag och salome satt på trappan där ute, vem den tillhör lär förbli ett mysterium.

Aja, nu är jag iallfall hemma igen, är lite social med människor på msn, annars händer det inte så mycket. Ska väl checka film snart antagligen, mysa lite med en kopp med varm choklad. Mumma!
goodnight&sleeptight!

så jäkla tråkigt att så mycket ska behöva hända nu,  :/ and i'm sorry.
syster, du är kanonbra. vet du det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0