on and on

Nu har vi nått veckans höjpunkt. En fredag och klockan är lite efter halv 3 och  skolan är slut, vi har alltså en hel helg framför oss att njuta av. Idag började vi dagen med språkval, som då är spanska för min del. Inte roligt. Efter det hade vi engelska, med ett sådant likadant prov som vi hade veckan innan, känns som att det gick bra iallfall. Efter det vart det bild, som också är tråkigt. Bara tråkiga lektioner på fredagar. Hade iallfall idrott sista lektionen, men det var inte för roligt heller. Eftersom lektionen är 2timmar lång tröttnar man rätt fort på det man gör. Vi vad nere i gymmet, om man nu kan kalla det för de, och gymmade. Haha. Jag kommer ha träningsverk i benen, så mycket kan jag iallfall säga. Fick nästan oss påkomna också, tur hade vi ett fint gömställe där ingen såg oss. Jag, Salome och Johanna vill säga :)
 
Sen pös jag hem, har precis fått i mig lite smörgåstårta som mamma hade köpt hem. mumma! Ikväll ska jag kanske till elin, men får se om det blir så. Resten av helgen då? Fest någonstans hoppas jag. Annars blir det till att chilla en massa. yep, skönt det iallfall. Ska börja redan nu, tänkte slagga i soffan en stund, kolla på någon film. Fast vädret för en gångs skull är fint ute. Jag vet! Men jag är så jäkla trött, måste vila! haha. =)

treeeeevlig helg!
over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0