rixfm.

Idag är det rixFM, kommer bli mycket trevligt och finemang. Många man ska träffa och "catcha up" med. Det tycker jag om! Igår var en helt okej dag. Var nere i byn träffade Johanna och domina, och sedan träffade vi även lindberg och mulle. Efter det träffade vi alla klöxhultarna och tommy. Aldrig fel med umgänge. Vid tio tiden körde jag hem till Sara, där jag och domina snyltade en sovplats för inatt. Vi gjorde hennes snygga erikskylt och så var vi ute i näset en sväng, där var det dött, mycket dött. Sen kom spöregn och blixtar, och Ogge :D. Längesen man träffade den pysen. hähä. Aja, sen cyklade vi vidare hem till Sara igen, de åt och sen gick vi upp och pratade en stund in på natten. Tjejsnack, på mycket hög nivå. Top secret vill säga. ouhff, fyfan :)

Aja, snart ska jag ner till bussen, eller snart. Om en halvtimme typ. Träffa resten av tjejerna som ska åka dit och så möter vi upp Sara och domina på bussen sen eftersom jag körde hem tidigt imorse. yepyep, min dag kommer bli kanon, och vi ska lätt vara längst fram iår igen. Wiiiie! :D yäyä, ska pysa nu, bilder kommer att dyka upp, trust me!

over and out
kristin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0