so much love you take from me

Angående skinnjackan. Jag tror jag behåller den, jamenar, 900spänn är faktiskt inte så farligt för en jacka. Så ja, det blir great. Somnade ett par timmar när jag kom hem innan, usch, no good. Att jag aldrig lyckas hålla mig klarvaken en hel eftermiddag, hur svårt kan det vara? Ja, iallfall, nu sitter jag här med hårfärgen i håret och håller tummarna på att det inte blir för mörkt eller för fult. Lite sisådär lagom vettni. Lagom är bra!

Har pratat med syster, både idag och igår. Och de hade det tydligen hur bra som helst där uppe, lät lite tveksamt om hon tänkte återvända tillbaka till kalla sverige. Men det gör hon. Hon är tvungen. muhaha! Men det vad iallfall kul att få prata med henne en stund iallafall. Jag är grymt avis. Undra hur brun hon kommer att vara när hon kommer hem? Shit. Jag kommer ju lägga mig i botten av våran tävligen. Dock ska jag ju sola på onsdag antagligen, tar kanske igen det då? ;) Nobody knows! Aja. Ska snart skölja ur färgen och se hur det blir. Jag dör om det blir fult, om ni nu skulle få för er att anteckna så vet ni det. Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0