I'm a dreamer

Den här dagen har varit lugn och slapp. Började ju som sagt dagen ute i bökhult, vilket inte var för jobbigt. Eftersom vi inte gjorde ett skit där nere. Satt enbart och snackade och jävlades med allt och alla på bryggan. Som ni hör, inte allt för jobbigt. Fick till och med lite mat, och det var inte hambrugare det här året, det tackar vi för. Istället fick vi något som skulle vara makaronihjul och skinksås, men det smakade väl kanske inte riktigt som det. Iår blev det inget sands-slotts tävling för mig och salome. Haha. Tänkte att vi skulle låta någon liten 6a vinna istället, ville inte ta priset ifrån dem. hihi Snällt tänkt va?

Slutade vid halv-två tiden, körde hem igen och sedan strosa bort till ikea, där jag träffade adrian och adam. Och vi kutade rundor runt hela ikea, som adam hade sagt. haha. Trevligt trevligt. Sen blev det en tripp till willys, och sedan tillbaka till ikea. Efter det promenixade vi mot adrian, och stina kom också :) kollade på film, prom night eller något sådant. Skulle vara en skräckis, och visst märkte vi det! Jag iallfall (a) Sen blev alla dem hungriga, och de skulle äta på ikea, så det blev även ikea en tredje gång denna dag. Och adam bjöd på glass, så sött av han (: Träffade även wiking och Ia, blev lite prat och sådant :)
- jag går inte på teknik för att lära mig elda.
hahah, säger du det? xD

Sedan drattade vi vidare hem mot mig. Kollade lite tv, och spelade sällskapsspel, upp till bevis! Guess who won? Haha ledtråd, det var inte jag och adam. (a). Aja, sen drattade adrian och stina, och jag och adam kollade lite tv, sen pös han också. Och nu sitter jag här, tittar lite på tv. eller det hinner jag knappt, smsar för fullt och skriver med folk. Så idag är jag lite populär av mig. Det händer ju inte alltför ofta ^^

Och imorgon tar vi klassfoto och enskilt foto. Bajs på det! Värsta som finns. Menmen, får väl gräva ut något ur garderoben så man ser lite normal ut på klassfotot, så till och med andra kan vänja sig vid hur jag ser ut, right salome? :D Härligt värre :) nu ska jag iaf sluta babbla, haft en toppen dag i varje fall. Godnatt för er som ska sussa nu, :D

ciao!
over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0