goodbye my lover

godmorgon!

Igår var också en väldigt kanonbra kväll. Eftersom jag fick ta del av båda alternativen jag hade att välja på. Men, det började iallfall med att jag tog tåget vid 16.53 till osby, där jag träffade adam och timmie som sedan åkte hem. Då stack jag och adam ner till ica, köpte lite korv, bröd, och dricka sedan for vi hem till Linnea. Pratade lite och så, sen drattade vi ut till något mysigt grillställe vid osbysjön. Grillade och så. Trevligt. Sedan stack vi tilbaka hem till Linnea, för adrian tvunget skulle kolla på the pacifier, så då gjorde vi det. Och vid elva tiden stack jag hem, och johanna hämtade mig och skjutsade hem mig till mig, och jag packade lite. såg världens äckligaste spindel, och jag skojar inte!? Skit stor, alldeles för stor. Och på MITT rum ;O. snacka om att jag aldrig sover där mera, en sak som är säker. haha

Sedan körde vi hem till evelina där det var full ös på flickorna. Jag verkade dock ha missat allt det roliga, men vi hade det trevligt även när jag kom. Spelade våghals och pratade med folk i telefon. Haha. Nu är frågan, "Varför, martin, varför?!" Haha, ouh, roligt roligt. aja, somnade runt halv 4 och vakande vid kvar i nio typ. Så det blev till att röjja undan allt och städa lite. Sedan körde vi alla hem. Så nu är jag hemma igen, ska nog ta något att äta snart, och ikväll blir det till att inventera willys! hurray! Så jag kommer inte hem förrens typ kvart över 12 inatt. Och skola imorgon, jo men det pussar vi på! Aja, måste läsa en jädrans massa idag också, usch och fy. Skola är inget för mig. Men imorgon är det ivartfall träning, we like massor :) Vi får nöja oss med att ha det i baktanke hela tiden :)

kommer kanske några bilder senare. :)
och förresten :  GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN TITTILUTTAN ;D ;D <3
over and out



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0