when you don't know what to say

Denna kväll har spenderats med tjejerna! Toppen. Blev inte så mycket filmtittande eftersom vi kom på andra tankar, bättre tankar. Vi bestämde oss för att köra ut till killeberg, gjorde lite ärenden och så. haha sjukt roligt!
"Ey, du! HALLÅ?!"

Ja, och runt nio tiden var vi hemma hos mig, pratade massa och sådant. Hur trevligt som helst. Sen stack johanna vid halv tio, och vi andra fortsatte att prata. Alltid lika trevligt. Så stack evelina och titti för ett par minuter sen. Och nu börjar jag bli trött, jätte trött till och med. Och då har jag även sovit under dagen, så jag förstår inte varför jag är så trött nu? Ja, man känner att skoldagarna smyger fram. Nu vill man bara krypa ner i sin varma säng och aldrig ta sig upp ur den. Eller aldrig är väl kasnke lite att ta i, men ja, ett par veckor hade suttit fint, bara så att man hinner vila upp sig riktigt mycket så man orkar ett helt till år i skolan. ja, det fixar vi. jag går och lägger mig redan nu, och så vaknar jag om ett par veckor, kanon :)

over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0