you got my head spinning.

Min kväll har spenderats med massa folk. Bland annat Sara, Domina, Pierre, Robin, Joel, Felix, Albin, Henke och Andy. Kollade på film hemma hos albin, morgan pålsson? Tror det var så han hette. Sjukt film iallfall, haha. Sen traskade vi ner till willys för någon skulle ha inslagspapper, sen ner till torget, träffade totte lite och sen hem igen. Haft en trevlig kväll, och en trevlig dag!
"- killar som springer runt i jättekondomer och gör volter"
haha, det var dagens!

Imorgon är det skola. Ny vecka, nya tag. Och jag gillar det inte. Men det är så det är, ett år kvar. Det kommer gå fort. Redan inne på andra veckan ju :) haha. aja, ska läsa klart min bok innan jag nattar mig. Har ju inte gjort det, men vi fick faktiskt tills måndag på oss. Kanon ju.


jag saknar de gamla tiderna.
over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0