faking a smile

Idag är det torsdag, och vi fick äntligen tillbaka våra uppsattser, ni vet, den om kloning som jag pratat så mycket om. Haha. Är mycket nöjd, mvg liksom. Känns kalasbra, :D. Iallfall, har bara haft tråkiga lektioner idag, mt, eget, språk, eget, lucia, engelska, eget. Inget utöver det vanliga, förutom lucian då. Hahah det som är lite ironiskt är när killarna ska sjunga tänd ett ljus. De är typ 7 stycken som ska sjunga den, och de låter som om de vore två mesiga killar som inte vågar sjunga ut. Alltså riktigt mesigt för att vara 7 stora killar. Lite kul ska de ju bli att få se hur vårt tåg blir, och hur det faktiskt kommer att låta. Vi ska nog sjunga trots allt, jag salome tommy och simon. Julen är här isåfall, om den nu inte är paxad eller något. Eller om något ballar ur, igen?!

Efter skolan var jag duktig som tog hand om städningen av mitt rum. Haha, ja, jag är städarN själv! Snyggt blev det också, och inte minst rent! För ett par dagar iallafall. Fått upp lite juletomtar och ljus också. mysigt värre. Nu ska jag äta lite, och kolla på one tree hill, gammalt avsnitt dock. De nya har fortfarande inte kommit?! :O

Förresten :D:D:D:D:D
kanske blir en liten puppy, hoppashoppas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0